سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا موسسه حرف آخر؟

چرا موسسه حرف آخر؟

zjk2_b6.jpg

 

با توجه به فارغ التحصیل شدن دانش آموزان در مقطع اول متوسطه و وارد شدن به بحث تخصصی و شیرین انتخاب رشته دبیرستان و مشخص کردن هدف اولیه، اغلب دانش آموزان خواه یا ناخواه به این فکر فرو می روند که از همین ابتدا چه راهی را انتخاب کنیم، با چه برنامه و منابعی پیش برویم که بتوانیم این هدف اولیه خود را در بهترین شکل ممکن خود به نتیجه برسانیم.
 با خطور کردن این افکار و نگرانی های ممکن حال داوطلب به دنبال این می رود که چگونه می توانم ابزار و امکانات لازم برای طی کردن این راه پرفراز و نشیب را پیدا کنم که بتواند به بهترین شکل ممکن مرا به مقصود و هدف نهایی که همان دانشگاه و رشته مورد علاقه ام است برساند. با توجه به این احساس نیازهای ممکن در اغلب دانش آموزان بسیاری از مؤلفان، انتشارات و مؤسسات مختلف درصدد آن شدند تا هرکدام به نوعی بتوانند خدماتی در خور به داوطلبان ارائه دهند حال خود این امر موجب شد که داوطلب برای انتخاب خود با راههای متعددی روبرو شود که در بین این حجم تنوع قطعاً انتخاب یک گزینه به تنهایی نمی تواند کار راحتی باشد چون قطعاً نمی داند و برایش سؤال پیش میآید که کدام منبع مطالعاتی، چه مؤلف و چه انتشاراتی و چه موسسه ای می تواند جامع تر، کامل تر و مطابق با نیازهای روز کنکور و با توجه به آخرین سبک طراحی شده از سؤالات باشد و از همه مهمتر در انتخاب به نکته دیگری که باید بسیار دقت کرد این است که منبع باید ویژگی هایی داشته باشد که خود مانع و سدی برای طی کردن بهتر مسیر داوطلب نشود و مورد مهم دیگر اینکه با چه برنامه و چه روشی در کنار این منابع پیش برود که بتواند از زمان، ابزار و امکانات خود حداکثر استفاده ممکن و مثمرثمر را داشته باشد. در این بین عده ای دیگر از داوطلبان بین انتخاب منبع آموزشی و رفتن به کلاس های آموزشی کنکور خود دچار تردید می شوند که کدام یک بهتر است که با توجه به محدود بودن زمان داوطلب در سال تحصیلی و روبرو بودن با دروس مختلف برای داوطلب و بحث وقت گیر بودن کلاس های آموزشی موجب شده که بسیاری از داوطلبان در انتخاب آن ها مردد باشند و فارغ از بحث وقتگیر بودن بحث کیفیت یادگیری در این کلاس هاست که هیچگونه تضمینی برای آن وجود ندارد که آیا نوع آموزش به روز و مطابق با جدیدترین سبک های آموزشی است یا نه؟ یا اینکه آیا با توجه به تعداد کثیر داوطلبان هرکدام از این کلاس ها یادگیری و آموزش تا چه میزان می تواند مثمرثمر باشد؟ با توجه به این ابهامات و سؤالات بسیار دیگر در ذهن اغلب داوطلبان برای راهنمایی بیشتر در این مقاله در صدد آن برآمدیم تا یکی از برترین انتشارات دیجیتال کشور در موسسه آموزشی حرف آخر را برای شما معرفی کنیم مجموعه ای که انتخاب آن می تواند بهترین منبع آموزشی برای یادگیری باشد و با توجه به دیجیتال بودن با توجه به حفظ وقت و زمان برای داوطلب می تواند جایگزین کلاس های آموزشی کنکور شود. در این مقاله سعی بر آن شده تا با توجه به ملاک های انتخاب یک منبع جامع و کامل، منابع این موسسه را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

 

موسسه حرف آخر

این موسسه از سال 90 با هدف ارتقاء سطح آموزشی کشور بر اساس تجربه جدیدترین سبک آموزش کنکور با حرف آخر وارد عرصه فعالیت خود شد، موسسه ای که به جرات میتوان گفت کاملاً متفاوت با سایر مجموعه های دیجیتال پیشین کار خود را شروع کرد و با وجود گذشت 8 سال از فعالیت خود هنوز بی رقیب در نوع متد آموزشی است و امتیاز متدهای یادگیری به سبک الگوسازی، انیمیشن سازی و رمزگردانی که مطابق با جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیاست کماکان در اختیار این موسسه قرار دارد. با توجه به اینکه از سال 90 به بعد با طراحی متفاوتی از سؤالات در کنکور مواجه شدیم تحلیل و بررسی که توسط اساتید مختلف انجام گرفت بخوبی گویای این مسئله شد که روش های مرسوم یادگیری همچون تکنیک در سال های قبلتر به خوبی جواب می داد اما در کنکورهای 90 به بعد پاسخگو نیست چون با یادگیری هر تکنیک بجای فرمول خواهید دید که با تعداد زیادی استثناء در هر مورد روبرو می شوید که این کار به مراتب از حفظ فرمول سخت تر است و از همه مهمتر با یادگیری به سبک تکنیک نمی توان تضمینی برای یادگیری به شکل مفهومی داشت بنابراین این روش نمی تواند پاسخگوی نیاز داوطلبان در کنکورهای اخیر باشد. موسسه آموزشی حرف آخر به این اصل توجه ویژه کرده و تأکید دارد نوع آموزش باید به گونه ای باشد که یادگیری مفهومی به شکلی علمی و منطقی و مطابق با کتاب های درسی را برای دانش آموز به ارمغان داشته باشد. بنابراین روشی که برای این ادعای خود مطرح کرد الگوسازی، انیمیشن سازی و رمزگردانی است که همانطور که گفته شد مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیاست روشی که موجب فعالسازی نیمکره راست مغز می شود که بخاطر سپردن تصاویر در حافظه کوتاه مدت، استدلال شهودی و کلی نگری و درک معنایی نهفته که همان خلاقیت باشد را به ارمغان می آورد.

روشی که کاملاً منطبق بر مطالب آموزشی کتاب های درسی بوده و هدفی که دارد یادگیری مفهومی بصورت پایه ای است چیزی که لازمه کنکورهای سراسری اخیر است و از همه مهمتر مزیت دیگر این روش این است که زمان آموزش را برای داوطلب به حداقل رسانده در نتیجه داوطلب فرصت بیشتری برای تمرین و دوره پیدا میکند. و از مزیت های دیگر این مجموعه این است که اساتید دروس مختلف پس از آموزش به سبک گفته شده به حل تست های سراسری در سال های مختلف و گروه های آموزشی مختلف می پردازند تا این تضمین را به داوطلب بدهند که روش بکار برده می تواند در تمامی تست های مختلف سراسری به خوبی جواب دهد و کل نکات و مباحث را پوشش می دهد. از دیگر امتیازات موسسه آموزشی کنکوری حرف آخر می توان به خدمات کم نظیری که در کنار ارائه منابع در اختیار داوطلب قرار می گیرد اشاره کرد یعنی مشاوره و برنامه ریزی که مهمترین نیاز داوطلب بعد از انتخاب منبع است. در موسسه آموزشی حرف آخر این امکان فراهم شده است تا دانش آموز قبل از انتخاب منبع بتواند با مجرب ترین و حرفه ای ترین مشاوران مجموعه مشاوره داشته باشد و پس از آنکه راهنمایی های لازم انجام شد با اطمینان خاطر با توجه به نیاز و سطح خود اقدام به داشتن محصول کند و بعد از انتخاب منبع با تعیین سطحی که توسط تیم مشاوره ای ما صورت میگیرد برنامه ای منحصربفرد متناسب به شرایط داوطلب و ضریب و اهمیت هر درس در کنار منابع در اختیار داوطلب قرار می گیرد برنامه ای که اجرای آن می تواند این اطمینان را برای داوطلب حاصل کند که مطالعه ای که دارد مفید و مثمر ثمر است و می تواند او را به هدف تعیین شده برساند.