سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنوع طرح های درب لیزری

تنوع طرح های درب لیزری

 

اجرا وتولید درب سی ان سی هم مثل ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های گذشته به طرق مختلفی انجام گرفته می شد. وقتی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا ذوب شوند ، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع آهن ها از مقاومت و خشکی آن ها کاسته می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها محیا میشد. در آخر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می شود به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی دوباره سازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع  درب سی ان سی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، کاتالوگ درب لیزری فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.البته انواع درب cnc یکی نیست و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را مشاهده کنید که در واقع برای ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند. باید بدانید که انواع مختلف درب برش لیزری ویژگی های مختلفی دارند و همین هم دلیل می شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد .

ساخت و تولید درب ویلایی

 

ساخت و تولید درب ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع کاتالوگ درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

قیمت نرده حفاظ پنجره در تهران

نرده حفاظ پنجره فرفورژه علاوه بر ایمنی، استحکام و ظاهر زیبا، قیمت نرده پنجره فرفورژه متری بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارد. نرده ها و حفاظ  پنجره فرفورژه با استفاده از برش لیزر تولید می شوند.قیمت انواع حفاظ پنجره با طرح فرفورژه پس از اندازه گیری ابعاد و طول و عرض پنجره به طور شفاف و واضح بیان و اعلام می شود. البته که اندازه پنجره تاثیر زیادی در تخمین قیمت نهایی دارد ولی مهمترین عامل تعیین قیمت جنس سازه است. هر چه پروفیل فرفورژه تراکم بیشتری داشته باشد، وزن سازه هم بیشتر شده و قیمت بالاتر می رود.مورد بعدی در تعیین محدوده قیمت طرح حفاظ پنجره است. برای مثال گل های سنگین با تراکم بالا، نیاز به متریال بیشتری دارند و از سویی کارهای پیچیده با ظرافت های زیاد، دستمزد و هزینه ساخت را بیشتر می کند. بالا رفتن قیمت حفاظ پنجره ارتباط مستقیم با این سه عامل مطرح شده دارد.

مزایای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

حفاظ شاخ گوزنی دارای مزیت‌های بسیار زیادی است به این صورت که از اصلی‌ترین مزایای این حفاظ‌ها به دلیل شاخه‌های تیز زیادی که به صورت در هم تنیده دارد موجب می‌شود درصد عبور را بسیار کاهش میدهند. از دیگر مزیت‌های استفاده از قیمت حفاظ شاخ گوزنی به دلیل امکان افزایش شاخه‌های تیز و طراحی منحصر به فردی که دارد و در انواع ارتفاع‌های متعدد و عرض‌های مناسب می‌تواند به صورت کامل سطح دیوار را کاملا پوشش دهد.

برای مشاوره با کارشناسان آهن ایرانیان در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا