سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست روتختی و فرشینه وپرده

 f1_x8m9.jpg

ست روتختی و فرشینه وپرده

اگر شما هم به دنبال یک ست جذاب برای اتاق خوابتان هستید حتما این  مدل های ست فروشگاه آریل را نگاه کنید

طرح سنگ مرمر یک طرح خاص و منحصر به فردی میباشد طرحی که در هر نوع دکوراسیونی استفاده میشود ،این طرح به خاطر ساده بودن و در عین حال شیک بودن طرفدار های بسیاری را جذب کرده است . برای پذیرایی به راحتی با هرنوع مبلمانی ست میشود اگر  مبلمان استیل دارید  رگه های طلایی سنگ مرمر برروی فرشینه  با چوب های استیل قابل ست شدن است اگر از مبلمان راحتی استفاده  میکنید رنگ مبلمان اگر به رنگ طوسی میباشد با رگه های طوسی کار قابل ست شدن است .

برای استفاده در پرده نیز به همین صورت میباشد . و حتی میتوانید با فرش یک مدل انتخاب شود .تا زیبایی دو چندانی را به پذیرایی شما  بدهد .

برای اتاق خواب نیز مثلا عروس و دامادهای که به دنبال یک ست روتختی و پرده و همچنین فرشینه برای تزیین اتاق خوابشان هستند میتوانید از طرح سنگ مرمر استفاده کنند .

تنوع در طرح های سنگ مرمر بسیار زیاد میباشد و میتوانید مدل های مختلف را برای چاپ های سه بعدی استفاده  کنید .

این مدل طرح برای فرشینه در پذیرایی  و یا برای فرشینه  آشپزخانه نیز خرید میشود .

برای زیبایی دو چندان این طرح زیبا میتوانید از یک پنل پرده نیز استفاده کنید این پنل پرده طرح سه بعدی را با پرده حریر انتخاب کنید و یا از دو پنل پرده جنس هازان در کنار هم استفاده  کنید .

رگه های طلایی استفاده شده در طرح باعث براقیت کار میشود . رگه های طوسی برروی زمینه سفید باعث نوردهی بیشتر در فضای منزل شما میشود .

برای خرید روتختی سعی کنید جنسی را خرید کنید که براحتی قالب شستشو و سبک باشد . روتختی های جنس میکرو تنسل در کنار زیبا بودن قالب شستشو هستند میتوانید  با خیال راحت روتختی را با مواد بدون آنزیم بشورید . سرویس روتختی های تک نفره 4 تیکه شامل روبالشتی ،روکوسنی ،رو تشکی و لحاف پرد شده میباشد . سرویس روتختی دو نفره نیز دارای یک کاور کوسن و کاور بالشت بیشتری هستند .

تنوع بیشتر طرح های روتختی را میتوانید از سایت فروشگاه آریل ببینید