سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز در مورد ماشین ظرفشویی

همه چیز در مورد ماشین ظرفشویی

 

این روزها ماشین ظرفشویی  مختلفی را می توان در آشپزخانه ها یافت. اکنون این دستگاه ها نه تنها غذا می پزند بلکه ظرف ها را نیز خودشان می شویند! با این وجود استفاده م effectivelyثر از ماشین ظرفشویی یک ضرورت و ضروری است که باید از آن آگاه باشید و درآمد ، آب و انرژی خود را برای استفاده صحیح هدر ندهید.

 

ماشین ظرفشویی چگونه ظرفهای ما را می شوید؟!

ماشین ظرفشویی دستگاهی اتوماتیک است که ظروف کثیف را شسته و تمیز می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دستگاه را پر کنید ، مواد شوینده اضافه کنید ، چرخه شستشو را تنظیم کنید و دکمه "روشن" را فشار دهید. اما ماشین ظرفشویی کارهای خاصی را نیز به تنهایی انجام می دهد که شامل:

 

خودش را پر از آب می کند.

برای تمیز کردن آنها ، او از طریق چشمه ها با سرعت و فشار زیاد روی ظروف آب می پاشید.

آب کثیف را تخلیه کنید.

با شستشوی آب بیشتر ، ظرف ها را آبکشی می کند.

هوا را خشک می کند تا ظروف خشک شود. البته اگر می خواهید هنگام تنظیم دستگاه این کار را انجام دهید.

علاوه بر این ، ماشین ظرفشویی کار خود را کنترل می کند تا همه چیز روان پیش برود. یک تایمر طول هر چرخه را تنظیم می کند. یک گیرنده حسی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و آسیب رساندن به ظروف دما را نمایش می دهد و گیرنده حسی دیگر می تواند بگوید که سطح آب به اندازه کافی بالا است تا مرحله شستشو و شستشو آغاز شود. برخی از ماشین های ظرفشویی گیرنده هایی دارند که میزان آب کثیفی را که از ظروف می چکد تشخیص می دهند و وقتی آب به اندازه کافی تمیز باشد ، ماشین ظرفشویی متوجه تمیز بودن ظروف می شود.

انواع ماشین ظرفشویی قابل سفارش در فروشگاه تیز فروش:

ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی دوو

 

 

میوه را بشویید

اگر از مغازه داران س askال کنید ، آنها می گویند همه ماشین های ظرفشویی میوه ها و سبزیجات را می شستند و یک سبد میوه دارند. خوب است بدانید که این سبد میوه ای که مغازه داران چیزی جز طبقه اول ماشین ظرفشویی شما نمی نامند! در واقع آنچه ماشین ظرفشویی را از نظر شستشوی میوه از سایر ماشین ظرفشویی متمایز می کند ، توانایی کار با آب سرد است. این بدان معنی است که ماشین ظرفشویی برنامه ای دارد که می توان از آن برای شستن میوه ها با آب سرد استفاده کرد تا پلاستیکی نشوند.

 

انواع ماشین ظرفشویی

به طور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی وجود دارد: ماشین ظرفشویی توکار ، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده. ماشین ظرفشویی توکار را می توان به صورت دائمی زیر سینک ظرفشویی ، بین کابینت ها ، زیر صفحه کابینت نصب کرد (البته به شرطی که کابینت ها را جابجا نکنید).

 

ماشین های ظرفشویی رومیزی معمولاً روی کابینت و ... یا نزدیک ظرفشویی آشپزخانه قرار می گیرند و به راحتی قابل جابجایی هستند. حتی می توانید ماشین ظرفشویی رومیزی را در آشپزخانه ذخیره و نصب کنید تا در صورت لزوم ظرف ها را بشویید. ماشین ظرفشویی برای ورود آب به دستگاه به شیر آب نیاز دارد و لوله تخلیه باید در تخلیه باشد.

 

نکاتی که باید هنگام خرید ماشین ظرفشویی رعایت کنید

بازوی آب پاش

اگر قصد خرید دارید ، به دنبال ماشین های ظرفشویی باشید که بیشترین بازوی باران را داشته باشند. مدل های مناسب دارای بازوی آب پاش هستند ، در حالی که مدل های مناسب تر دارای بیش از سه بازوی بارانی هستند.

 

استاندارد

به استاندارد سازی توجه کنید اگر هنگام خرید ماشین ظرفشویی هزینه بیشتری بپردازید و دستگاهی بخرید که کمترین انرژی را مصرف کند و دارای برچسب انرژی باشد ، دیگر لازم نیست نگران افزایش هزینه های برق باشید.

 

کم مصرف بودن

میزان مصرف برق ماشین های ظرفشویی بیشتر به فناوری بکار رفته در آن بستگی دارد. هزینه های انرژی ، نگهداری نکته دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتخاب یک دستگاه غیر استاندارد در وهله اول ممکن است برای شما ارزان تر باشد ، اما هزینه های جانبی آن گران تر است و شما باید هر ماه هزینه بیشتری را برای انرژی بپردازید. بنابراین اگر در حال حاضر بودجه کمی برای خرید ماشین مناسب دارید ، خرید خود را برای چند ماه به تعویق بیندازید و یک وسیله کامل و راحت را به خانه بیاورید.

 

ماشین ظرفشویی با کنترل کننده های حسی و لمسی

اخیراً ، در طراحی ماشین های ظرفشویی ، نوآوری در ظاهر ، کارایی ، اصول بهداشتی و بهینه سازی مصرف انرژی مورد توجه قرار گرفته است. ماشین ظرفشویی مختلفی در مارک های مختلف در بازار وجود دارد که از نظر عملکرد و طراحی تنوع زیادی دارند. ماشین های ظرفشویی با کنترل کننده های حسی و لمسی انواع جدیدی از ماشین های ظرفشویی هستند که در انواع مختلف از نظر رنگ و طرح موجود هستند.

 

وجود سنسور

ویژگی جدیدی که در ماشین های ظرفشویی استفاده می شود سنسورها هستند. نقش سنسور افزایش کارایی انرژی از طریق تنظیم مقدار آب مصرفی در ماشین ظرفشویی به میزان ماشین ظرفشویی است. در بسیاری از موارد ، این ویژگی تاثیری در هزینه ماشین ظرفشویی ندارد.

 

کاهش صدا

ویژگی جالب توجه در کاهش مصرف انرژی ، شروع تأخیر شستشو در بعضی از مدل ها است که به شما امکان می دهد در صورت پایین آمدن سطح انرژی ، آنها را روشن کنید. این ویژگی باعث کاهش صدا در آشپزخانه نیز می شود.

 

توانایی ها

ویژگی هایی مانند قفسه های قابل تنظیم ، قفسه های متحرک بالا و وجود فضاهای دندانه دار ، انعطاف پذیری ماشین ظرفشویی را افزایش می دهد. علاوه بر این ، مدل های دارای سه کشو دارای دو کشوی برتر نسبت به مدل های قدیمی هستند. این کف کوتاه برای فنجان ها یا ظروف دیگری که خیلی بلند نیستند ایده آل است. برخی از مدل ها طراحی بهتری برای سبدهای کارد و چنگال دارند که می توان آنها را به دو یا سه قسمت تقسیم کرد تا از فضا استفاده بهتری داشته باشید.

 

ضمانتنامه

حتماً در مورد ضمانت ماشین ظرفشویی این کار را انجام دهید