سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الکتروگیربکس هلیکال sew

گیربکس ها جزو تجهیزاتی می باشند که نقش یک واسط را بین الکتروموتور و مصرف کننده را دارند . گیربکس ها نیرو را بین الکتروموتور و مصرف کننده نیرو منتقل میدهد . زمانی که میخواهید الکتروگیربکس مناسب خود را انتخاب کنید باید آن را با به توجه کاربری مورد انتظار خود انتخاب کنید . الکتروگیربکس ها با توجه به کاربری های متنوع ، نوع های مختلفی دارد که الکتروگیربکس هلیکال sew یکی از انواع آن میباشد . 

این گیربکس را گیربکس هلیکال شافت مستقیم نیز می نامند . راندمان آن ها بالای 90 درصد میباشد . در داخل گیربکس هلیکال شافت مستقیم ، چرخدنده های مارپیچ شکلی وجود دارد که به همین دلیل است به این اسم ( هلیکال ) شناخته میشود . این گیربکس توانایی بالایی در چگالی دارد و از لحاظ طول عمر نیز سال های زیاد و مفیدی را برای شما کار میکند . این گیربکس همینطور ویژگی های خروجی با سرعت بالا و وزن کم نیز هم دارد .از آن در زمینه های صنعتی یا پتروشیمی بسیار استفاده میشود . 

در این گیربکس با کم شدن مقدار دور ، میزان گشتاور افزایش می یابد . همینطور نصب و استفاده ی آسان نیز از دلایلی است که این گیربکس در صنایع بسیار استفاده میشود . 

گیربکس هلیکال از دو بخش الکتروموتور و گیربکس تشکیل میشود . وجود پوسته ( از جنس آلومینیوم ) در این الکتروگیربکس باعث مقاومت در برابر ارتشاعات و شرایط سخت میشود و عملکرد نیز بهتر میشود . این گیربکس ویژگی هایی مانند استحکام بالا و میزان استاندارد گشتاور ، دارد . 

همانطور که گفته شد الکتروگیربکس هلیکال از الکتروموتور و گیربکس تشکیل میشود . خود گیربکس از اجزایی مانند پوسته ، چرخ دنده های داخلی ، آب بندها و شفت تشکیل میشود . 

نکته ای که در زمینه الکتروگیربکس ها بسیار مهم است اتصال الکتروموتور و گیربکس می باشد که در این نوع از الکتروگیربکس ها به شکل کوپل مستقیم صورت میگیرد . در ابتدا دنده بر روی شفت الکتروموتور سوار میشود . با خاموش و روشن شدن گیربکس ، تماس دنده های اول و دوم در یک نقطه ی تصادفی انجام میشود . که این امر خود به تنهایی میتواند باعث بیشتر شدن دنده های گیربکس شود . 

42oz_sew.jpg

این گیربکس در سه دسته ی " هلیکال فلنچ دار " ، " گیربکس هلیکال پایه و فلنچ دار " و " گیربکس هلیکال پایه دار " تولید و در بازار عرضه میشود . 

در بسیاری از صنایع از الکتروگیربکس هلیکال استفاده میشود ، مانند : 

  1. صنایع آب و فاضلاب 
  2. صنایع ساخت ماشین آلات صنعتی 
  3. صنایع مس و فولاد 
  4. صنایع داروسازی 
  5. صنایع شیشه و سرامیک 
  6. صنایع غذایی 
  7. صنایع بسته بندی 
  8. صنایع نفت و گاز و پتروشیمی 
  9. صنایع دریایی 
  10. بالابر ها 
  11. رولینگ 
  12. کشاورز 
  13. وینچ ها و کوره ها 
  14. مخلوط کن های صنعتی 
  15. تابلوهای تبلیغاتی 
  16. نوار نقاله های 
  17. کانوایر ها

به همین دلیل است که میتوان گفت در بیشتر صنایع مهم و بزرگ موجود از الکتروگیربکس هلیکال استفاده میشود . 

در صورتی که محیط کاری شما ، کوچک بوده و مشکل کم بود فضا را دارید ، استفاده از این گیربکس به شما پیشنهاد میشود . زیرا این گیربکس در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید میشود که در بدترین شرایط نیز از دنده ها بسیار استفاده میکند . 

میزان امنیتی و کیفیت بسیار بالا است و نگهداری از آن نیز سختی زیادی ندارد . 

بهره وری از این گیربکس بخاطر کم بودن درصد از کار افتادن و خرابی آن بسیار بالا است . از طرفی خروجی این گیربکس نیز کیفیت بالایی دارد و هم آلودگی صوتی نیز بسیار کم می باشد .